sanjeshserv1 sanjeshserv1 .

sanjeshserv1

ليست دانشگاه هاي سامانه سمالايو

شرايط حضور در كلاس هاي سامانه سما لايو چيست؟

دانشگاه علمي كاربردي با ايجاد سامانه ايي به نام سما لايو و آدرس اينترنتي samalive.ir نه تنها آموزش دانشجويان خود بلكه دانشجويان برخي از دانشگاه هاي ديگر را نيز تحت پوشش قرار داده است. تعداد و اسامي دانشگاه هاي سامانه سما لايو براي برخي از دانشجويان مشخص نيست و به همين خاطر قصد داريم به توضيح كامل در مورد ليست كامل دانشگاه هاي سما لايو و راهنماي ورود بپردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۳:۰۲ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

اپليكيشن دانشجودانشگاه علمي كاربردي

مراحل ورودونصب اپليكيشن دانشگاه علمي كاربردي

دانشجويان دانشگاه جامع علمي كاربردي مي توانند با دانلود و نصب" اپليكيشن دانشجو " در تلفن همراه خود ، بسياري از امور آموزشي و دانشگاهي نظير دريافت كارنامه مالي و پرداخت شهريه ترمي ، انتخاب واحد و حذف و اضافه هر نيمسال ، دريافت كارت امتحانات و ... را از طريق اين اپليكيشن انجام دهند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۳۲ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

سامانه امتحانات غيرحضوري دانشگاه علمي كاربردي

داوطلباني كه درسايت هم آوادانشگاه علمي كاربردي ثبت نام كرده اند

با توجه به اطلاعيه منتشر شده در خصوص آزمون هاي متمركز پاياني ترم دوم سال تحصيلي 99 - 1400 دانشگاه علمي كاربردي ، با توجه به شيوع بيماري كرونا ، آزمون هاي اين دوره به صورت غير حضوري و برخط از طريق سامانه امتحانات غيرحضوري دانشگاه علمي كاربردي به نشاني examuast.ir انجام خواهد شد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۶:۵۳ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

اسامي قبول شدگان دانشگاه علمي كاربردي

مراحل مشاهده اسامي قبول شدگان

اسامي قبولي هاي پذيرش بدون آزمون مقاطع كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي، معمولا چند روز پس از اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته اعلام مي شود. اسامي قبول شدگان بدون كنكور كارداني و كارشناسي در دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه ۱۴۰۱ در سايت سنجش اعلام خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۷:۲۹ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

سامانه سمالايوsamalive.ir

سامانه هم آوادانشگاه علمي كاربردي 

شيوع ويروس كرونا نه تنها بسياري از فعاليت هاي اقتصادي و كسب و كارهاي اقشار مختلف جامعه را با مشكل مواجه كرد، بلكه مراكز آموزشي از جمله مدارس و دانشگاه ها را نيز به تعطيلي كشاند. بنابر تاكيد ستاد ملي مبارزه با كرونا، تعطيلي دانشگاه ها همچنان ادامه دارد، بنابراين هر يك از دانشگاه هاي كشور تمام سعي خود را به كار گرفته اند تا در كنار انجام مسئوليت خود در قبال مهار اين ويروس، اقدامات لازم را در راستاي آموزش از راه دور دانشجويان انجام داده و بدين ترتيب به جبران آسيب هاي ناشي از توقف فرآيند آموزش و تعطيلي دانشگاه ها بپردازند.دانشگاه علمي كاربردي نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي برگزاري كلاس هاي الكترونيكي خود تدابيري را انديشيده است و با راه اندازي سامانه اي تحت عنوان سما لايو، خدمات خود را در حوزه آموزش آنلاين ارائه نموده است. در اين مقاله قصد داريم راهنماي جامعي را درباره نحوه ورود و استفاده از اين سامانه ارائه نماييم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۲۶ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

جذب دانشجو به صورت بدون كنكور

زمان و نحوه ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي سال 1401:

دانشگاه علمي كاربردي هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون كنكور در مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته مي نمايد نحوه ورود به رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به صورت بدون كنكور و بر اساس سوابق تحصيلي يا همان معدل ديپلم مي باشد .اگر خواهان ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي هستيد بايد بدانيد كه زمان ثبت نام و ورود به اين دانشگاه ها در سال دو بار و بر اساس زمان بندي سازمان سنجش صورت مي گيريد به طوري كه براي افرادي كه تمايل به ورود به دانشگاه علمي كاربردي از مهر ماه دارند اين بازه زماني از مرداد ماه آغاز مي شود و براي افرادي كه تمايل به ثبت نام و ورود به


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۷:۲۹ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

كارت ورودبه جلسه امتحانات دانشگاه علمي كاربردي

دانشجويان جديدالورود دانشگاه علمي كاربردي

دانشجويان دانشگاه علمي كاربردي، براي شركت در امتحانات پايان ترم تحصيلي سال 1401 خود بايد پيش از آغاز برگزاري آزمون ها كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. داوطلبان به اين منظور بايد وارد سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي شده و كارت ورود به جلسه امتحانات خود را دريافت كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۲۸ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

سامانه سجاد دانشگاه علمي كاربردي

سامانه جامع آموزشي دانشگاه علمي كاربردي

سايت سامانه جامع آموزشي دانشگاه علمي كاربردي (سامانه سجاد) كه تمامي اطلاعات تحصيلي و مالي دانشجويان در آن قرار دارد و امكان مشاهده نمرات، انتخاب واحد و ديگر ضروريات در آن گنجانده شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۴:۵۱ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

تحصيل همزمان سربازان دردانشگاه علمي كاربردي

امكان تحصيل همزمان و شركت در كلاس ها در اوقات فراغت

داوطلباني كه درخواست تحصيل همزمان با دوره سربازي خود دارند، مي توانند در دوره هاي پودماني سرباز ماهر دانشگاه علمي كاربردي ۱۴۰۱ شركت كنند. متقاضيان اين دوره مي توانند با گذراندن تعدادي مشخص از اين پودمان ها مدرك كارداني و يا كارشناسي دريافت كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۱۹ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

ورود به كلاس هاي سامانه سما لايوعلمي كاربردي

نحوه ورودبه كلاس هاي سامانه سمالايو

دانشجويان مقاطع كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بايد طبق زمانبندي و تقويم آموزشي واحد هاي اخذ شده در ترم جاري ، در كلاس هاي درسي خود حاضر شوند . داوطلبان براي حضور در كلاس هاي مجازي و غير حضوري بايد وارد سامانه سمالايو به نشاني samalive.ir و يا samademo.ir شوند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۲:۳۸ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)