sanjeshserv1 sanjeshserv1 .

sanjeshserv1

منابع آزمون نمونه دولتي

 مدارس نمونه دولتي هر ساله 

مدارس نمونه دولتي هر ساله براي انتخاب دانش آموزان با استعداد اقدام به برگزاري آزمون مي كنند. مدارس نمونه دولتي در كنار كيفيت مناسب آموزشي، داراي شهريه كمتري نسبت به مدارس تيزهوشان هستند و اين موضوع مي تواند يكي از دلايلي باشد كه موجب شده دانش آموزان زيادي علاقه مند به تحصيل در اين مدارس باشند.داوطلباني مجاز به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي هستند كه پايه نهم را گذرانده و مي خواهند در پايه دهم شروع به تحصيل كنند. دانش آموزان با شركت در اين آزمون، سطح علمي خود را با دانش آموزان ديگر مي سنجند و در صورت كسب حدنصاب نمرات مي توانند تحصيل خود را در اين مدارس آغاز كنند. در اين مطلب به منابع مورد نياز جهت كسب موفقيت در آزمون مدارس نمونه دولتي مي پردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۰۳ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

سايت ثبت نام بدون كنكوردانشگاه غيرانتفاعي

اعلام نتايج بدون كنكور دانشگاه غيرانتفاعي ۱۴۰۱

ثبت نام رشته هاي بدون كنكور سال 1401 از جمله دانشگاه غيرانتفاعي به صورت غيرحضوري و اينترنتي انجام مي شود كه لينك ثبت نام رشته هاي بر اساس سوابق تحصيلي و لينك اعلام نتايج پذيرش اين دانشگاه در سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني sanjesh.org فعال مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۴:۵۰ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

نحوه ثبت نام بدون كنكوردانشگاه غيرانتفاعي

داوطلبان متقاضي ثبت نام هر يك از ورودي هاي مهر يا بهمن رشته هاي بدون آزمون دانشگاه غيرانتفاعي

ثبت نام داوطلبان متقاضي پذيرش در رشته هاي بدون كنكور مقاطع كارداني و كارشناسي پيوسته و ناپيوسته دانشگاه و موسسات غيرانتفاعي ۱۴۰۱ در مرحله اول به صورت اينترنتي است و پذيرفته شدگان در مرحله دوم لازم است به صورت حضوري يا از طريق دانشگاه محل قبولي فرآيند ثبت نام را تكميل نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۳۰ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

شرايط ورودبه دانشگاه بدون كنكور وپذيرش آن

طول دوره و سنوات مجاز تحصيلي دانشجويان دانشگاه هاي پيام نور سال 1400

يكي ديگر از انواع دانشگاه هاي تأسيس شده در ايران، دانشگاه هاي پيام نور مي باشد. اما با توجه به اينكه دانش آموزان بسياري اطلاعاتي در مورد اين دانشگاه ها ندارند، در اين مقاله به توضيحاتي در مورد دانشگاه هاي پيام نور و همچنين نحوه ثبت نام در آنها پرداخته شده است. بنابراين دانش آموزان عزيز مي توانند پاسخ پرسش هاي خود را با مطالعه اين مقاله، دريافت نمايند.
اين دانشگاه ها در وهله اول به بالا بردن سطح علمي و كيفيت آموزشي خود پرداخته است. اما مسئولين در چند سال اخير بر روي وضعيت كمي اين دانشگاه ها متمركز شده اند. به همين سبب تعداد بسياري از دانشگاه هاي پيام نور در شهرهاي مختلف تأسيس شده و مورد استقبال بسياري از داوطلبان قرار گرفته است. طبق بررسي هاي انجام شده در سال 1390، دانشگاه هاي پيام نور از بزرگ ترين دانشگاه هاي جهان از نظر تنوع رشته و تعداد دانشجو محسوب مي شود. با توجه به اين نكته كه بسياري از داوطلبان مي خواهند در مورد اين پرسش كه تفاوت دوره هاي با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پيام نور چيست؟ اطلاعات بيشتري كسب كنند، در اين مقاله به بررسي پاسخ اين پرسش پرداخته شده است. همچنين افراد علاقه مندي كه مي خواهند اطلاعات بيشتري در مورد دانشگاه هاي پيام نور، نحوه شركت در آزمون و قبولي در اين دانشگاه ها، شهريه دانشگاه هاي پيام نور، شرايط دانشجويان دانشگاه هاي پيام نور و همچنين نوع مدرك اين دانشگاه ها اطلاعاتي به دست آورند، مي توانند به سايت سازمان سنجش مراجعه نمايند و به منظور افزايش اطلاعات خود در اين زمينه اقدام كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۱:۵۵ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

ثبت نام تكميل ظرفيت پيام نوروغيرانتفاعي

زمان ثبت نام تكميل ظرفيت پيام نور و غيرانتفاعي 1401

دانشگاه هاي پيام نور و غير انتفاعي در تعدادي از رشته محل هاي خود به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصيلي دانشجو مي پذيرند. اين دانشگاه ها براي ظرفيت هاي خالي و كامل نشده از ورودي مهر ماه سال 1401 براي ورودي نيمسال دوم بهمن ماه تحت عنوان تكميل ظرفيت، پذيرش دانشجو دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۸:۵۳ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

اعتبارمدرك كارشناسي دانشگاه پيام نور

مقطع كارشناسي ارشد

دانشگاه پيام نور در سال 1365 و با هدف پرورش دانشجو در مقاطع كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكتري تاسيس شد. از همان ابتداي تاسيس رشته هاي اين دانشگاه عمدتا در زير شاخه هاي علوم انساني ، فني مهندسي ، كشاورزي و علوم پايه طبقه بندي شد و هيچ يك از رشته هاي علوم پزشكي در اين دانشگاه تدريس نمي شود. در خصوص اين دانشگاه سوالات زيادي از سوي داوطلبان مطرح مي شود از جمله آنكه ؛ آيا مدرك دانشگاه پيام نور اعتبار دارد ؟ آيا مدرك دانشگاه پيام نور براي مقطع ارشد معتبر است ؟ آيا مي توان با مدرك اين دانشگاه در خارج از كشور تحصيل كرد ؟ آيا مي توان با مدرك اين دانشگاه جذب بازار كار شد ؟ و سوالاتي از اين قبيل. براي يافتن پاسخ تمام سوالات خود مطلب زير را مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۹:۵۴ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

ثبت نام بدون كنكوردانششگاه پيام نور

مطالعه شرايط و ضوابط پذيرش اعلام شده اين دانشگاه

دانشگاه پيام نور در اكثر رشته هاي ارائه شده مجموعه رياضي، تجربي، انساني، هنر و زبان به شيوه بدون كنكور دانشجو مي پذيرد، متقاضيان پذيرش سال 1401 اين دانشگاه مي توانند پس از انتخاب رشته مورد نظر و صرفا بر اساس سوابق تحصيلي ثبت نام و انتخاب رشته خود را در اين دانشگاه ها انجام دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۴۴ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پيام نور

اطلاعات بيشتر درباره ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور

معمولا در هر دوره از پذيرش دانشگاه پيام نور همزمان با آغاز زمان ثبت نام، دفترچه انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه پيام نور از سوي سازمان سنجش منتشر مي شود. داوطلبان مي توانند با دانلود و مطالعه دفترچه راهنماي ثبت نام 1401 از شرايط و رشته هاي ارائه شده مطلع شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۱۳ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

نحوه ثبت نام بدون كنكوردانشگاه پيام نور

پذيرش بدون كنكور دانشگاه پيام نور

داوطلباني كه مي خواهند براي يكي از ورودي هاي مهر يا بهمن پذيرش بدون آزمون سال 1401 دانشگاه پيام نور ثبت نام كنند، مي بايست در صورت دارا بودن شرايط تمامي مراحل ثبت نام اينترنتي و يا حضوري را به طور كامل طي كرده و فرم انتخاب رشته خود را به صورت دقيق و كامل تكميل كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۱:۰۵ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)

اعلام نتايج بدون كنكوردانشگاه علمي كاربردي

متقاضيان تحصيل دردانشگاه جامع علمي كاربردي

پذيرش دانشجو در دانشگاه هاي علمي كاربردي به صورت بدون كنكور انجام مي شود و به همين دليل تحصيل در اين دانشگاه ها متقاضيان خاص خود را در دو مقطع كارداني و كارشناسي به ويژه از ميان شاغلين دارد. لذا داوطلباني كه در موعد مقرر نسبت به ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي 1401 اقدام نموده باشند، مشتاق اند تا هر چه زودتر از نتيجه انتخاب رشته در دانشگاه مذكور باخبر شوند. متقاضيان شركت كننده مي توانند به صورت اينترنتي در سايت سازمان سنجش آموزش كشور از نتيجه آزمون آگاه شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۲:۵۷ توسط:اميد موضوع: نظرات (0)